نیلانیلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

به امیداین که این وبلاگ بعدها یاداورخاطرات کودکیت باشد

19خرداد

1392/3/20 10:06
نویسنده : مامان ندا
150 بازدید
اشتراک گذاری

امروز زنگ زدم مهدت گفتم کی میتونم ببرمت ثبت نام. خانومه گفت زیر شش ماه اصلا قبول نمی کنیم.گفتم خودتون دوماه پیش گفتین اشکالی نداره گفت نه. پاشدم رفتم اونجا بعداز کمی کلنجار گفت باشه بیارش و لی این سه هفته که زود تر میاریش هزینش میشه ششصد تومن.خنثیبعدش گفت اینجا بچه گریه هم خواهد کرد.گفت بچه باید یادبگیره که با خودش مشغول بشه.خنثیاز اون موقع تا حالا رفتم تو فکر.نگرانچقدرسخته اولش.ناراحتمطمئننا عادت خواهی کرد ولی اولشو چیکار کنمگریه.فکر کنم هر ساعت یه بار بیام بهت سربزنم. الان قراره دو هفته بعد بزارمت اونجا.ایشالا که بهت زیاد سخت نگذره.چون چاره ی دیگه ندارم عسلم.گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محبوبه مامان ترنم
21 خرداد 92 20:55
چرا به این زودی می خواهی بذاریش مهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توی دوستان دخترم لینک هستی.آخه هم سن هست دخترتون با ترنم من.خوشحال میشم به ما سر بزنید