نیلانیلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

به امیداین که این وبلاگ بعدها یاداورخاطرات کودکیت باشد

24خرداد

1392/3/25 8:57
نویسنده : مامان ندا
159 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چه جیگری شدی برا خودت. هرروز خدارو شکر می کنم که تورو به من عطا کرده.هر چقدر شکر کنم کم کردم. جدیدا مدل خوابیدنت عوض شده.اخه این چه مدل لالا کردنیه. بر میگردی رو یه دستت بعدش سرتو تا میتونی میاری عقبخنثیشب تا صبح ١٠ بار سرتو صاف می کنم دو دقیقه بعد باز سرتو میبری عقب.نیشخندالهی. عکس باید بزارم از طرز خوابیدنت

 

دیروز رفتم رای دادم برای انتخابات.دو ساعت تو صف بودم شب ساعت ١٠ نوبتم شدخنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محبوبه مامان ترنم
25 خرداد 92 12:12
ای جانم. ترنم هم همین مدلی می خوابه.من یک بالشت می دارم شبها کنارش توی تخت که نتونه اینجوری کنه. صد بار تا صبح باید صافش کنم دوباره همونجوری میشه. دوست دارم این مدل خوابیدنهاشونو.به ما سر نزدی مامان نیلا.؟