نیلانیلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

به امیداین که این وبلاگ بعدها یاداورخاطرات کودکیت باشد

ولادت حضرت مهدی

1392/4/6 8:44
نویسنده : مامان ندا
176 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیشب شام مهمون کردم جیگرکی. ٥٠ تومن پیاده شدم.منتظرفکر نمی کردم این همه بشه.بعدش پشیمون شدم که چرا مهمون کردمقهقههدفعه اول و اخرم باشه.نیشخنددیروز ولادت حضرت مهدی بود. رفتیم تیراژاه.چه بزن و برقصی بودخوشمزهیه گروه اذربایجانی میخوندن.خوشمزهما هم از خدا خواسته به صورت رایگان واستادیم همراهی کردیم.نیشخندازشون فیلم گرفتم. یاشاسین اذربایجانقلببغلسرزمین پدری و مادری من و نیلاییاز خود راضی

 

باباجون برات یه تاپ و شلوارک گرفته نانازززز عکسشو میزارم.دستش درد نکنهقلب

من هم یه تل خریدم برات.

بابایی هم سه تا بادی گرفت.

عکس همرو میذارمخوشمزه

 

و این هم نیلایی در پارک بغل مامان جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محبوبه مامان ترنم
4 تیر 92 11:45
عزیزم. ماشاالله رنگ قرمز بهش میاد. ناز شده . چه خوب که هوا خوبه و می تونید بچه رو ببرید بیرون. اینجا اینقدر گرمه که من حسرت به دلمه که یک ساعت ترنم رو ببرم بیرون یا توی پارک تا هوایی عوض کنه بچم. خریدهامون هم به خاطر ترنم فقط محدود به پاساژهاست که گرمش نشه دخترم. جای ما هم لذت ببرید. ایشاالله که همیشه خوش باشید