نیلانیلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

به امیداین که این وبلاگ بعدها یاداورخاطرات کودکیت باشد

اخبار جدید حاصله

1392/4/20 10:38
نویسنده : مامان ندا
146 بازدید
اشتراک گذاری

خبر جدید حاکی از اینه که من چند روزی هست چرخونک خریدم و شروع کردم به ورزشنیشخند

بعدش نیلا میگه دس دس مامانم میرقصهنیشخنداینم البته بخشی از ورزشهنیشخند

روزی نیم ساعت! ولی بعدش شام میخورمخجالت و بدین صورت حتی یک گرم هم وزن کم نکردمنگران

خبر دیگر اینکه نیلایی شنبه واکسن داره و من مرخصی گرفتم تا پیشش باشم.کاش سخت نباشهاسترس

چون واکسن دوماهگی و چهارماهگی تو مامان جون بود و من نگرانی نداشتم ولی اینبار تنهاماوه

سریهای پیش قطره استامینوفن کارخونه حکیمو بهت میدادم چون هرمارگ دیگه ای رو برمی گردوندی.الان

دوروزه دنبال این قطرم پیدا نمی کنم.اومدم تو سایت سرچ کردم دیدم نوشته این قطره غیرمجاز اعلام شدههیپنوتیزم

و خبر دیگر حاکی از اینه که تا حالا ببلاک ١ برات میگرفتم

و اکنون پرده برداری از ببلاک دو به مناسبت ورود به شش ماهگینیشخند

 

البته اینارو میبینی بعد فکر میکنی همش شیر خشک میخوریا.نه خیر.نیشخند من شیر میدوشم شما تو شیشه میخوری چون می می دوس نداریابرو

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)